zaterdag 5 februari 2011

Childeren crying, Soldiers dying, Some people don't have a home.

Sorry, beetje lang niet meer gepost hihi. Vandaag ben ik naar het dorp geweest met mn mama. En heb ik een colbertje gekocht die ik al heel lang wou. :'D En een wimperkruller die ik kwijt was. En een foundationkwast, omdat ik een filmpje heb gezien daarvan haha. Ik had ook nog een wiskunde schrift en pennen gekocht. Omdat mijn pennen allemaal kwijt zijn. En ik dus van andere leen, en die ook kwijt raak ;$ En we hebben nu vaste plekken omdat we zo'n drukke klas zijn en ik zit naast mn grote vriend Sander -not- bah, hij praat teveel. en hij is super irritant. bahbahbah. D; over 2 weken ongeveer weer vakantie, en daarna naar het nieuw gebouw! yay. alleen hij is vet lelijk. hij is roze van buiten O.o maar goed. hahahaha. hebben jullie nog wat gedaan vandaag? (:      xxxxxxxxxxxxxx



2 opmerkingen: