zondag 6 februari 2011

ik ga hard, ik ga lekker, ik ga los, en we doen het allemaal.

Ik hou van het weekend. :'D I love it. Op de zondag doe ik meestal niks, naja, meestal kamer opruimen. Zoals vandaag haha. Als het goed is heb ik morgen een 30 min rooster. En dat betekend dus dat elke les maar 30 min duren. Normaal bij ons 45 min. En ik ken scholen waar ze 75 min hebben, Dat zou ik dus echt niet uit kunnen houden. Vooral met wiskunde, of geschiedenis lijkt dat me vreselijk. Maar met een tussenuur is het dan wel weer fijn. Achja, maar morgen heb ik toch eigenlijk maar tot kwart over 1, dus nu ben ik iets van 11 uur al klaar. Hahaha :$ Na schooltijd ga ik met een vriend mee, naar zijn huis. Want ik wil nog steeds zn huis zin. Aangezien die volgens mij een mega huis hebben. Want zn ouders hebben een hotel. Maar ze gaan verhuizen. :( En dan mag ik helpen met zn kamer. hihi.  Echt supervet! Hebben jullie vandaag nog wat gedaan? Haha.  Oja, Sorry voor de slechte foto. :$ En ik heb een supermooi liedje, met een supermooie tekst en clip! Het is wel van Justin Bieber, en ik hou niet zo van hem. Maar hier ben ik echt verslaafd aan.  Lots of love.






zwart hempje - h&m.
colbertje - bluf.
zwart broekje - h&m.
legging - unknow.
grijze enkellaarsjes - unknow.
grijze muts - unknow.



ik ga hard - partysquad.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten