donderdag 27 januari 2011

you are the only exeption.

bleh, ik ben ziek. naja, niet meer zo erg, maar gister op school ging ik letterlijk dood van de buikpijn. dus ik naar piet, de concergiĆ« en hij zegt; ja, moet je naar huis bellen. dus ik bel naar huis, huistelefoon neemt niemand op, ik bel naar mn vader neemt niet op, ik  bel naar mn zus, neemt niet op. en ik had het nummer van mn moeder niet, dus die kon ik niet bellen, ik ik had het gevoel dat ik door mn benen zakte, dus ik huilde. en ik kreeg het bloedheet. en ik liep naar de gang want we mochten niet in de gadarobe blijven van piet, en ik had het vrieskoud. toen kwam iedereen om me heen staan, en heel lief zeggen; ah gaat het? wil je naar mijn huis? blablabla. wel lief, maar ook irritant ;$ en dik genant dat mensen me hebben zien huilen. toen moest iedereen weg van piet, en piet belde mn moeder, die kwam eraan, na 3 kwartier. toen ging het wel wat beter en ging ik naar huis, toen lekker onder de dekens gegaan. en kwam dus die schoonmaakster -.- en dikke verhalen had ze, maar goed xd. s'avonds kreeg ik knallende koppijn, en mocht ik van mn moeder vandaag thuis blijven, ook zodat ik mee kon naar groningen omdat mn opa en oma vandaag jarig zijn, ja allebei xd. maar mn vader wist niet dat ik vandaag niet naar school ging, dus hij komt om kwart voor 8 de kamer is; ja demi, je moet er allang uit! waarom heb je je wekker niet gezet? dus ik werd wakker, ik zeg; weet ik niet? maar ik sliep nog half. en hij doet het licht aan, en ik draai me weer om. en deed toen het licht weer uit. en mn vader komt godse boos mn kamer binnen om 8 uur; JA DEMI WAAR BEN JE MEE BEZIG, NU ERUIT! dus ik; PAP! IK HOEF NIET NAAR SCHOOL VANDAAG. zegt die; oke. loopt die weer weg. en toen was ik wakker, en ging iedereen me smsen; BETERSCHAP, KOM JE OP SCHOOL? en toen was ik helemaal wakker :$ en ik had geen zin in groningen, dus ben ik thuis gebleven xd.  ik heb zon verslavend liedje gevonden moet je luisteren;




mijn kleren:



legergroen shirtje - h&m.
zwarte broek - h&m.
armbanden - h&m.
spiegelketting - claires.



the only exeption - paramore

1 opmerking: