donderdag 20 januari 2011

you give me something.

vandaag laatste 4 uu vrij yeah. en lisanne en ik zijn de enigste met theaterklas van de klas, en de rest had sportklas, dus werden wij naar de boni gestuurd omdat hun niet weg mochten in tussen uur ;$ en wij waren uit. dus wij ging naar de boni, om van alles te halen. hihi. was echt super <3 we hebben in het vkp foto's gemaakt, en dit zijn er een paar;





sarah - lisanne - demi.
ik moest lachen om sarah  de'r hoofd ;$



hebben jullie nog wat gedaan? oja, mn outfit todayyyyy;
oke, je moet je hoofd even draaien, mn nieuw jurkje! <3

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx'

james morrison - you give me something.

1 opmerking:

  1. oh-em-gee.
    ik hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooou van je jurkje. omg.

    WAUW HIJ IS ECHT HEEL ERG MOOI.

    BeantwoordenVerwijderen