woensdag 19 januari 2011

why is everything with you so complicated?

gister voor het eerst in de dinsdag-groep gedanst, alleen het genante is dat er allemaal vriendinnen van mn broer in zit :$ maar goed, het is wel een fijne groep haha xd gisteravond heb ik pas om half 10 gegeten, omdat mn moeder maar niet kwam -.- en toen werd ik misselijk, en had ik beetje hoofdpijn. en ben vandaag dus lekker een dagje thuis gebleven! opzich wel fijn. anders moest ik tot kwart over 4 vandaag ;o maar nu zit ik ook thuis, en er is niks op tv. dus weet niet wat ik liever wou HAHAHA XD we krijgen een schoonmaakster in huis, en de moeder van een vriend van mij, die komt schoonmaken O_o dat is echt freaking genant.. bah.
ik heb nog 1 vraag aan jullie, is het leefstijd verschil tussen een jongen van in april 16, en een meisje van in augustus 14 groot? :$ hebben jullie trouwens nog wat meegemaakt? :'D

xxxxxxxxxxx'




rihanna - complicated

2 opmerkingen:

  1. demi, lieve schat.
    't verschil is maar twee jaar? HAHA.
    dat is toch niet raaar?:$
    is heel gewoon vind ik,haha.

    *in zitten btw.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het ook niet groot,
    maar dat wist je al hihi. :$

    en hahah, ik hou niet van schoonmaaksters in huis. :3

    BeantwoordenVerwijderen