zaterdag 22 januari 2011

hee hee hee hee hee, i don't care what bitches say, i don't even look that way.

vandaag de wekker om half 10 gezet, wakker geworden met mega buikpijn. en toen om half 11 werd ik opgehaald door een vriend. dus ik mn schoenen aan doen, jas zoeken. die mn zus heeft kwijt gemaakt.. en we wouden naar de plus. dus ik pak mn fiets. die drijf nat was. en ik fietsen. ik zeg zo; kut, mijn band is lek, dat ben ik vergeten -hihi- dus hij; ga maar bij mij achterop. dus ik bij hem achterop. wij naar de plus, energy kopen. zitten er 2 kinderen die bij ons op school zitten zaten achter de kassa. dik genant. gingen we naar de voetbal wedstrijd nunspeet - elburg gegaan. want in het team van nunspeet zaten vrienden van mij, en in het team van elburg. dus dat was wel leuk. maar wij komen daar aan, rara wie zit er in die kantine? oke, dat heb ik jullie niet verteld. HAHAHAHHA. nou, een jongen die ik al heel lang niet meer had gezien. die zag ik paar maanden geleden in de bus. en hij mij krabbelen; jij bent echt knap x en zo doorkrabbelen. hij wou mn nummer. ik nummer geven. hij smsen; you make me every day smile and i love you. xxxxxx'  en ik moest zó hard lachen. hij heeft die dag alleen hoi gezegd. HAHAHAHHAHA. en toen heel lang niet meer gesproken. en ik kreeg paar dagen geleden een smsje; 'hee knappert x ly. HAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHA EN NU ZAG IK HEM. HAHAHAHAHAHHAAH. oke dik grappig ;$ maar nunspeet heeft verloren -.-  10 - 0 en ik bevroor, niet normaal. mn hele handen waren blauw en ik stond te klapper tanden D;  mijn oh zo warme outfit;


Chelley - Took the night                        lots of love xxxxxxxxxx'

1 opmerking:

  1. yay wij dansen op dat leuke nummer!
    en hahaha christiaaaan. hij blijft raar. :3
    ik vind je shirt leuk deem.

    BeantwoordenVerwijderen