zaterdag 1 januari 2011

1th of the 1th of the 11th.

jeej, vandaag is het lekker 1 januari 2011. dus 1-1-11 oke dat had je vast zelf nog niet door. gister naja vanochtend heb ik geproost met mn familie en kennisen, en daarna naar buiten vuurwerkjes zien. toen kwam een vriendin me thuis ophalen, en gingen we naar een andere vriendin, even gelukkig nieuw jaar wensen, toen naar anouck's huis. en tegen iedereen die we tegen kwamen; 'GELUKKIG NIEUW JAAR' geschreeuwd. toen zijn we naar een woonwijkje iets geweest. waar vrienden van anouck waren, weer gelukkig nieuwjaar gewenst en blablabla. en toen langs mn neefjes en broer gegaan die bij elkaar waren gelukkig nieuw jaar wensen ja :$. nou ik mocht dus eigenlijk niet over straat rond zwerven, dus mn broer het tegen mn ouders zeggen. zegt ie op msn; ja je hebt een probleem met papa en mama. dus ik dacht ogod.. en toen kwam ik thuis. mn vader; 'hee, demi!' ik; hoooi. papa; was het leuk? ik; jaaa. papa; nog wat gedaan? ik; ja naar de bunte geweest enz. papa; oh leuk! dus ik zo; okay? papa; kom je eten? ik; dat uh lust ik niet. :$ papa; dan pak je maar een broodje, lust je dat echt niet? ;o ik dacht echt, wow wat zijn zijn goeie voornemens dit jaar? ach ja. ik zit er niet mee hihi. we kwamen rond 3 uur bij anouck thuis. toen nog even op de computer gegaan tot 5 uur. was nog een vriend van mij online. haha. xd en toen naar boven gegaan. en anouck sliep bijna. en ik zat vol energie. toen zijn we vervolgens 7 uur naar bed gegaan. en werden half 1 - 1 uur weer wakker. haha. het was supeeeer! <3.

lots of love.


2 opmerkingen: