maandag 21 februari 2011

And what kind of father might hate his own daughter if she were gay?

Woooow, beetje lang niet meer gepost. Sorry. Nou uhm. Gister bleef vriendin logeren. Toen hebben we eerst 3 en half uur in bad gezeten. Met maskertjes enz. Toen ons haar gedaan. En lekker in joggingbroek enz op bed films gekeken. Eerst wouden we Thirteen kijken. maar dat werd m niet. Geen idee waarom eigenlijk. Toen hebben we toch maar Paranormal Activity 2 gekeken. Men ik scheette in mn broek na de helft. Wat is die eng! Ik durfde dus niet meer verder te kijken. Toen hebben we maar Black Swan gekeken niet helemaal af. Want Julia vond m saai haha. Toen gingen we met Kareem cammen. Om 2 uur s'nachts. Toen gingen we stukje verder Paranormal Activity 2 kijken. Toen viel de laptop uit. Dus weer opnieuw opgestart. En ik durfde nog steeds niet verder te kijken  aangezien dat kind uit bed gleed, door die demoon. uit zn ledikantje. Toen De gelukkige huisvrouw gekeken maar toen was  Julia heel moe, omdat ze die nacht daarvoor ook had gelogeerd. En pas om 6 uur sliep. al was het toen we De gelukkige huisvrouw keken ook al half 5. Dus wij naar bed. en ik sliep pas om 6 uur. Uiteindelijk om 12 uur s'middags wakker geworden. En Julia moest om half 4 naar tandarts. En we gingen Paranormal Activitey nog even afkijken. Zelfs overdag schijt ik nog 272638 kleuren. Kom ik erachter dat ik Woensdag Paranormal Activity 1 & 2 ga kijken bij vrienden. Nou dat word wat haha. Maar als altijd, het was suuuuuper.






Pink - Dear mister president.

3 opmerkingen:

  1. lieve schat, scheet is al verleden tijd.
    daar hoef je niet ook nog scheette van te maken x)

    en die foto is mooi ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaahahaha anouck. ;$
    scheet is vt ja.

    die foto is idd mooi. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. meis.
    ik heb een nieuwe blog!
    wil je me hierop volgen?:$
    xoxo
    http://www.lifelightandparty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen