donderdag 23 december 2010

it was only just a dreaaaam.

zwolle was te gek! de nieuwe mcflurry is trouwens heel erg lekker, die magnum brownie. haha. ik heb niet zoveel gekocht, kon niet zoveel vinden namelijk. ik heb 2 joggingbroeken die veelste groot zijn, maar das fijn voor s'avonds, ik het donkergrijs en zwart maat xl volgens mij HAHA. een portomonnee omdat ik eigenlijk die van me zus kreeg, maar dat duurde me te lang, dus ik dacht ik koop er zelf 1 haha. en een maskertje voor s'avonds want er bleef nog een vriendin slapen, maar dat maskertje was eigenlijk heel grappig want, als je m op deed was ie rood, en rook ie heel lekker en toen ging het een beetje drogen kwam er een velletje en je ogen gnigen branden en na 10 min. kon je dat velletje er zo af trekken, en dat zag er heel grappig uit xd. en ook nog een ketting, met zon spiegeltje weetjewel? ik heb ook nog foto's maar die zie je niet zo goed omdat het al donker was. mijn vriendin en ik gingen ook nog op chatroulette, en dat was best grappig eigenlijk want er was zon jongen uit duitsland, en die had een hele lieve lach HAHA. oke daar heb ik een foto van;



oke niet dat je op de foto kan zien hoe hij eruit zag, maar dat maakt niet uit. HAHA het gaat om het idee ;$

maskertje - 2 euro - claires
portomonnee - 17 euro - claires
spiegelketting - 7 euro - claires
2 joggingbroeken - 15 euro - bristol

xoxo.

nelly - it was only just a dream.

2 opmerkingen:

  1. ah die portmonnee+ketting is echt lovely. (L)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh, leuke aankoopjes! ik ken zn maskertje, haha - zijn idd een beetje raar!!!!

    BeantwoordenVerwijderen