zaterdag 25 december 2010

come on y'all its christmas time 'part 2'

haha oke, toch maar vandaag cadeau's xd. ik ben zo blij he, ik heb een dvd van beyoncĂ© in concert live gekregen, en een walibipas, alleen wel jammer dat er serieus de lelijkste foto ooit op staat haha, waarbij ik toen heeeeel veel eyeline op had, dus je ziet letterlijk een alleen met een zwart randje, dat mn ogen zijn HAHA xd. ik hoop dat ik nu nog naar binnen kan, aangezien ik er ook niet meer op lijk. mn moeder is er helemaal achter aan lopen bellen, omdat ze bang was dat hij te laat kwam, maar hijs gister binnen gekomen, dus mooi optijd, het is ook wel kut dat walibi pas laat open gaat, dus er niet het hele jaar van kan genieten D: maar heel veel vriendinnen / vrienden van mij hebben ook een pas, dus nu kan ik meee. jeej. haha ik vind t echt fijn man. morgen ga ik naar new kids turbo, ja serieus met mn ouders HAHAHAHA XD. ja die vinden dat leuk en mn moeder zit de heletijd; JONGHE KUT. en dan ligt ze helemaal dubbel. mn zus en broer en vriend van mn zus gaan ook mee. ja hij moet overal mee naar toe xd. het scheeld dat ie heel aardig is ;p.
hebben jullie al wat gekregen? xxxxxxxxxxxxxx.






train - shake up christmas.

1 opmerking: