zondag 7 november 2010

i'm only gonna break break you'r break break you'r heart.

ik heb gister met 2 jongens en een vriendin gechild! was supergezellig. de jongens gingen met me mee fietsen naar huis omdat ze me veilig thuis wouden brengen terwel hun de andere kant op moesten superlief haha. en toen hadden we een gesprek op de fiets. en rik zegt zo; wat wil jij later worden? dus ik; uhm. model :$. zegt ie; vet. ik; maar dat lukt toch niet xd. zegt ie; vast wel. dus ik; wat wil jij worden dan? ;o zegt ie; modeontwerper. dus ik; ah dat is wel supervet! zegt ie; ja dan mag jij voor mijn merk lopen hahaha. oke dat was toen heel grappig ;$ mijn outfit vor todayyy;



ronde sjaal; pieces.
blazer; only.
wit shirt; sutherland.
zwarte broek; h&m.

1 opmerking:

  1. oh wedden van wel dat jij model wordt. je bent hartstikke knap. :D

    EN WAAAUW LIEFDE VOOR JE OUTFIT DEEM.
    je blazer is echt onwijs mooi. :3

    BeantwoordenVerwijderen