dinsdag 23 november 2010

cause you just my type, oh nananana.

sorry dat ik zolang niks meer van me heb laten horen :$. ik ben in de tussentijd naar londen geweest 4 daagjes ;D. het was echt superleuk! we zijn naar de stad geweest, en natuurlijk gewinkeld (:  ik ben dus ook 4 dagen 'ziek' geweest. haha. vandaag op school gingen 2 vrienden een beetje met me kloten. -klinkt verkeerd ;; - nee maar ze gingen mn voeten pakken, de 1ste x ging het goed. maar de 2e x viel ik dus. en kwam een andere vriend me optillen ;; en nu doet mn knie een beetje pijn, maar dat is best wel genant als je in de gang valt, waar allemaal mensen zitten ;$ we hadden ook nog een soort flashmob op school, en daar moest ik aan mee doen -.- en weer 2 andere vrienden hebben dat gefilmd, en gaan het op youtube zetten -.- zeggen ze. maar ik heb niet echt meegedanst, schaamde me dood :$. mijn outfit van gister staat op mijn mobiel, en mn bluetooth wilt even niet meewerken, dus die heb ik niet, en ik wil wel een foto ervan maken, maar mijn moeder heeft mijn kamer opgeruimd, en dus alles in de was gegooid, dus dat werkt ook niet haha. foto uit londen;


4 opmerkingen:

  1. Love London <3
    Haha gelukzak jouw moeder ruimt je kamer tenminste op :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haaaiii <3
    ik ben ook een weekje naar londen geweest
    echt super daar he ? ik wil er nog een x heen
    wil je ons terug volgen ?
    xx sylvia

    BeantwoordenVerwijderen